Güncel Haberler

Antalya-Alanya Otoyolu ile yolculuk 36 dakikaya inecek

Bakan Abdulkadir Uraologlu, Ankara Resim ve Heykel Müzesi Antaly-Alarya finansal kapanış töreninde düzenlendi.

Uraloğlu, Antalya ve Alarya’nın her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turiste ev sahipliği yapan ve nüfus ve turizmin hareketliliğindeki artışın ulaşım altyapılarına yeni yatırımlar gerektirdiğini vurgulayan iki önemli turizm merkezi olduğunu söyledi.

Upraology, “Bu noktada, bu proje, bu proje, sadece bir ulaşım hattı değil, aynı zamanda turizm, ticaret ve bölgesel ekonomi güçlendirmek için bir kalkınma hareketidir”. Dedi.

Uraloğlu, otoyolun 84 kilometre ana gövde ve 38 kilometre bağlantı, 7 farklı kavşak seviyesi, 4 bin 365 metre uzunluğunda, 5 bin 966 metre uzunluğunda, 16 VIDUCT ve 4 içeriğinin modern mühendislik örneklerinden biri olacağını paylaştı.

Uraloğlu sözlerini aşağıdaki gibi sürdürdü:

“Mevcut yolda saatte ortalama 140 kilometre yolda ortalama 2,5 saat, özellikle yaz aylarında, özellikle yaz aylarında, 36 dakikada 4 saate kadar güvenli ve istikrarlı olacaktır. Özellikle yaz aylarında trafiği 16,9 kilodan ortadan kaldıracağız. Yaklaşık 17.7 milyar pound tasarruf edecek.

Kısa sürede burada geçirdiğimiz bir ülke olarak yeniden kazanmış olacağız. Bunun uygulanabilir bir proje olduğunu söylemek istiyorum. 47 bin ton karbon emisyonunu azaltarak, Monti Toro’nun çam ormanlarını ve Akdeniz’in açık sularını koruyacağız. Turizmin fırsat ve faaliyetlerindeki artışın yanı sıra, tarım ürünlerinin pazarlara daha hızlı ulaşmasına izin veren çiftçilerimizin, çiftçilerimizin ve tüccarlarımızın yüzünü oluşturacağız. “

Uraloğlu, karayolunun kamu-özel işbirliği modeli ile inşa edildiğini ve bu modelle, yatırımların özel sektör yapılarıyla çok daha kısa sürede gerçekleştirilmesini ve kamu kaynakları kullanmadan finansman yapılmasını sağladığını söyledi.

“Türkiye’nin küresel lojistik ağındaki rolü de stratejik bir öneme sahip”

Uluslararası finansman kuruluşlarının projedeki sağladığı kredi olan Uraloglu, ülke ekonomisine olan güveni yansıtmaktadır.

Ankara-Kirikkale-Delice otoyolu 8 Ekim’de gerçekleşecek, finansal kapanış töreni Uraologlu gerçekleşecek, “Bu proje, merkezi anadolu’nun endüstriyel ve ticari potansiyelini daha da güçlendiriyor, ülkemizin ekonomik arterleri bir kez daha uluslararası finans dünyasının güveniyle beslenecek.

Uraloglu, son 23 yılda YAP operasyonlarının transferi adına, o günün bu rakamın koşullarında 51 milyar dolar olduğunu söyledi.

Uraloğlu, Antalya-Allaria’daki projenin son aşamasına geldiği için mutlu olduğunu söyledi.

“Yatırım ücreti 2 milyar 429 milyon Euro, yukarıda belirtilen karayolunun 729 milyon Euro, yani kişisel sermayenin yüzde 30’u, 1,7 milyar avro, yani banka kredisinin yüzde 70’i sağlanacak. Dünya.

Bu anlamda ülkemizin ihtiyaçlarını doğru kanallar ve kredi koşulları ile görmeye devam edeceğiz. Önümüzdeki yıllarda Denizli-Burdur ve Burdur-Antalya otoyollarının entegre olduğu için planlanan Antalya-Alarya otoyolu, Izmir tarafından Avrupa sınırında kesintisiz bir otoyol ağının bir parçası olacak. Bu proje sadece bölge için değil, aynı zamanda Türkiye’nin küresel lojistik ağındaki rolü için de stratejik bir öneme sahiptir. “

“Yatırım sırasında yaklaşık 9 bin kişinin işgali yaratılacak”

Ahmet Gülşen otoyollarının genel müdürü, bölgedeki trafiğin yoğunluğunun projenin sonu ile önemli ölçüde azalacağını, ulaşım süresinin azalacağını ve hizmetin kalitesinin en yüksek seviyeye taşınacağını söyledi.

Projenin, turizm, tarım ve ticaret gibi stratejik sektörlerin geliştirilmesine doğrudan katkıda bulunarak bölgesel ekonominin güçlendirilmesine hizmet edeceğini belirterek, Gülşen şunları söyledi: “Antalya’da ve tüm Akdeniz bölgesinde yeni bir kalkınma hareketi olacak.

Limak yönetim kurulu başkanı Ebru Özdemir, projeyi bölgesel kalkınmanın yeni itici gücü olacak stratejik bir yatırım olarak gördüğünü söyledi.

Özdemir, toplam yatırım miktarının yüzde 87’sinin kamu-özel işbirliği modeli çerçevesinde yabancı sermaye finans kurumlarından alındığını, “14 finans kurumuna kredi vermenin yanı sıra, finansman sürecinde 2,1 kat daha fazla talep, Türkiye’nin güvenini açıkça ortaya koyduğunu” söyledi. İfadelerini verdi.

Özdemir, Çin Halk Cumhuriyeti tarafından kurulan ve Türkiye’deki Çin Halk Cumhuriyeti tarafından ilk kez kurulan İpek Yolu Fonu’nun bu projeye ve espresso’ya kredi verdiğini vurguladı:

“Projenin tamamlanmasıyla, ulaşım sürelerinde ciddi bir azalma olacak, ekonomik hareketlilik artacak ve yatırım sırasında acil müdahalelerde yaşamın hızlanması yaratılacak. Yatırım sırasında yaklaşık 9 bin kişinin kullanımı yaratılacak. Bu çalışma, bölgesel ekonomiye doğrudan su olacak ve bölgesel kalkınma nedeniyle yükselecek.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu